Documentare, Animale și natură
Din natura Disney, studioul care a adus Pământul, Oceanele și pisicile africane, vine cimpanzeul - o poveste remarcabilă despre legăturile de familie. Călătoriți adânc în pădurea tropicală africană și întâlniți-l pe Oscar, un cimpanzeu adorabil, cu o abordare distractivă a vieții. Lumea este un loc de joacă pentru Oscar și colegii săi mici, cimpanzeii care adoră să creeze haos. Plini de curiozitate, de dorință de descoperire, bucurie și dragoste de a imita, sunt unele dintre cele mai extraordinare personalități din regnul animal.