Povestea jucăriilor 3
Hai înapoi în cutia de jucării pentru acest film emoționant și amuzant. În timp ce Andy se pregătește de facultate, Woody, Buzz și jucăriile se întreabă ce se va alege de ei. Dar când aceștia ajung la creșa Sunnyside, descoperă că o nouă aventură abia începe.
Hai înapoi în cutia de jucării pentru un film emoționant și amuzant pe care nu-l vei uita niciodată. Woody (Tom Hanks), Buzz Lightyear (Tim Allen) și restul jucăriilor se întorc pentru o aventură cu totul nouă, împreună cu câteva fețe noi - unele din plastic, altele de pluș - inclusiv partenerul lui Barbie, Ken (Michael Keaton), ariciul spațial dl Pricklepants (Timothy Dalton) și ursul Lots-o'-Huggin' (Ned Beatty) cu parfum de căpșuni. În timp ce Andy se pregătește să plece la facultate, Woody, Buzz, Jessie și restul jucăriilor lui Andy se întreabă ce se va întâmpla cu ei. Dar când, printr-o greșeală, ajung la creșa Sunnyside, ei întâlnesc o serie de jucării noi și descoperă că o nouă aventură nebună abia începe.