Povestea Jucăriilor 4
Woody a crezut mereu că știe care e locul lui în lume și că prioritatea lui e să aibă grijă de copilul său, fie de Andy, fie de Bonnie. Dar când Bonnie aduce o nouă jucărie, pe Furchi, în camera ei, o călătorie plină de aventuri cu prieteni noi și vechi îi arată lui Woody cât de mare poate fi lumea pentru o jucărie.