My Name is Earl
Earl a luat prea multe întorsături greșite pe autostrada vieții. Cu toate acestea, o întorsătură a destinului îl trimite într-o cale care reînnoiește viața. Când o mașină îl lovește pe Earl – imediat după ce a câștigat la loterie – el are o epifanie și începe să-și pună la îndoială Karma. Din acel moment el devine hotărât să îndrepte greșelile.