Bărbat în minoritate
Vedeta serialului este Tim Allen, în rolul lui Mike Baxter, un fericit soț și tată a trei fete, care încearcă să-și păstreze masculinitatea într-o casă plină de femei. E director de marketing la magazinul Outdoor Man și se delectează cu vlogul său.
Mike Baxter este un fericit soț și tată a trei fete, care încearcă să-și păstreze masculinitatea într-o casă plină de femei. Mike încearcă să scape de drama feminină de acasă, îmbrățișând jobul său la Outdoor Man, un magazin de articole sport, unde este director de marketing. De asemenea, se delectează cu vlogul său Outdoor Man, pe care îl folosește drept platformă pentru opiniile sale – care adesea nu au nimic de-a face cu marfa vândută în magazin. Deși ar trebui să vândă biciclete de teren sau caiace, el sfârșește prin a perora despre mediu, sistemul de sănătate, politică sau orice alt subiect ce îl preocupă.