Dragon Striker
Într-o lume unde sportul și magia se unesc, băiatul de la fermă Key își descoperă talentul înnăscut și ultraputernic. El află că ar putea fi legendarul Dragon Striker.
Într-o lume unde sportul și magia se împletesc, Key, un băiat de la țară, își descoperă talentul extraordinar și află că ar putea fi legendarul Atacant Dragon. Alături de portărița Ssyelle, formează o echipă nouă și ambițioasă pentru a-i provoca pe campionii școlii. În timp ce Key se luptă cu dragonul din el, iar Ssyelle se chinuie să-și țină echipa unită, cei doi descoperă secrete întunecate din trecut și un rău străvechi.