Sly și Familia Stone: Povara geniului de culoare
O examinare a vieții și a moștenirii lăsate de Sly și Familia Stone - trupa revoluționară condusă de carismaticul Sly Stone - care surprinde perioada de glorie a trupei, în vreme ce scoate la lumină povara care vine odată cu succesul obținut de artiștii de culoare în America.