Regizorii Martin Scorsese și David Tedeschi îi arată pe cei patru membri ai trupei The Beatles în momentul reușitei lor muzicale și al faimei inimaginabile. Acest film prezintă secvențe rare din culise, surprinse de David și Albert Maysles, restaurate în 4K. Interviurile noi și de arhivă cu membrii trupei The Beatles, alături de fanii ale căror vieți au fost transformate, prezintă acest moment cultural unic.
Impactul primei călătorii a trupei The Beatles în Statele Unite este bine-cunoscut: ascensiunea fulminantă în topuri, grupurile de adolescente care țipau și un spectacol-record la Ed Sullivan, la care au asistat 73 de milioane de oameni. „Beatles '64” spune o poveste mai intimă. Regizorii Martin Scorsese și David Tedeschi îi arată pe cei patru membri ai trupei The Beatles în momentul reușitei lor muzicale și al faimei inimaginabile. Filmul prezintă secvențe din culise, filmate de documentariștii pionieri David și Albert Maysles, restaurate în 4K. Interviurile noi și de arhivă cu membrii trupei The Beatles, alături de fanii ale căror vieți au fost transformate de muzica trupei, prezintă acest moment cultural unic și rezonanța sa continuă din ziua de astăzi.