Undead Unluck
Andy, un „Negator” cu abilitatea „Zombi”, caută de multă vreme pe cineva cu puterea de a-i oferi o moarte adevărată. Fuko Izumo s-a distanțat de toată lumea de teamă să nu le aducă ghinion celor din jurul său cu abilitatea ei „Nenoroc”. Cei doi decid să se alăture Uniunii, o organizație care vrea să controleze fenomenele neidentificate și să protejeze lumea de ele. Împreună, descoperă misterul lumii în timp ce caută „moartea supremă”.
Juiz îi dezvăluie lui Billy adevărul despre Bucle și Arcă, dar degeaba. Urmează o luptă cu UMA-uri!