Informații confidențiale
Lee Raybon, jurnalist independent și „veridician” autoproclamat din Tulsa, e obsedat de adevăr, iar asta-l bagă mereu în bucluc.
Serialul urmărește lupta neobosită a jurnalistului independent Lee Raybon, un „veridician” autoproclamat din Tulsa, a cărui obsesie pentru adevăr îl bagă mereu în bucluc. Departe de a fi idealist, Lee vrea să scoată la lumină corupția și secretele orașului, chiar cu riscul vieții. Totul se complică atunci când ultimul său articol, o investigație despre influenta familie Washberg, este urmat de sinuciderea suspectă a lui Dale Washberg. Convins că a descoperit ceva important, Lee urmează indiciile lăsate de Dale, care pare să ceară o cercetare mai atentă a morții sale. Însă Betty Jo, văduva îndurerată, pare mai interesată de cumnatul ei decât de răposatul soț, iar forțe puternice sunt hotărâte să-l oprească.