Comori pierdute ale Romei
Acest nou serial îi urmărește pe arheologii care descoperă comorile Imperiului Roman în diverse locuri din lume.
Acest nou serial urmărește echipe internaționale de arheologi care încep un nou sezon de săpături menite să dezvăluie secretele vieții din Imperiul Roman. Târându-se pe sub ruinele din Pompeii, descoperind un colosseum uriaș și ridicând o epavă veche de 2.000 de ani de pe fundul mării, arheologii se străduiesc să descopere comorile acestei civilizații antice.