Mormântul lui Alexandru cel Mare
Arheologul Pepi Papakosta are misiunea de a găsi mormântul lui Alexandru cel Mare. Excavând în centrul Alexandriei, Egipt, orașul fondat de Alexandru acum 2.300 de ani, aceasta descoperă o statuie din marmură a acestuia, alături de comori grecești și tuneluri secrete. Dar cea mai mare descoperire a lui Pepi este extraordinară.