CODE GEASS Rozé of the Recapture
Anul 7 al Perioadei Kowa în fostul Bloc Hokkaido, ocupat de Imperiul Neo-Britan. Împăratul Callice al Britannia încearcă să arunce din nou lumea în haos cu ajutorul slujitorului său Norland și al Cavalerilor Einberg. Rozé și Ash acționează în ținuturile de nord.
Anul 7 al Perioadei Kowa în fostul Bloc Hokkaido, ocupat de Imperiul Neo-Britan. Aici trăiesc frații mercenari cunoscuți drept Mercenarii Anonimi. Fratele mai mare, Ash, e un excelent atlet și știe să controleze perfect Cadre Coșmar. Mezinul, Rozé, are mintea limpede, adună informații și face strategii. Având un zid de energie numit Zidul Situmpe, al 100-lea împărat, Callice al Britannia, a împiedicat vreme de patru ani Cavalerii Negri să elibereze ținutul, încercând să arunce din nou lumea în haos cu ajutorul slujitorului său Norland și al Cavalerilor Einberg. Alături de grupul de rezistență Șapte Stele Strălucitoare, Rozé și Ash sunt solicitați să înfrunte Imperiul și să o recupereze pe Prințesa Sakuya.
Deznădăjduit, Ash transformă blestemul Geass în jurământ și poartă lupta finală.