Omen III: The Final Conflict
În cea de-a treia parte a trilogiei „The Omen”, tânărul Damien, întruchiparea Anticristului, este acum un adult și un consilier de încredere al președintelui Statelor Unite.
Anticristul s-a întors, dar de data aceasta, puterea răului nu mai este în mâinile unui copil. Damien Thorn are acum 32 de ani și în curând va deveni ambasadorul american în Anglia. În același timp, apare o nouă stea în Betleem, care indică faptul că noul Hristos s-a născut undeva în Marea Britanie. Căutând să obțină dominația asupra lumii, Damien le cere discipolilor săi să distrugă fiecare copil născut în noaptea apariției stelei. Între timp, un grup de preoți și-a propus să-l distrugă pe Damien, declanșând o serie de forțe demonice și accidente spectaculoase în acest proces. Va învinge binele răul înainte de a fi prea târziu?