Omen: Profeţia
Când ambasadorul SUA în Anglia începe să suspecteze că fiul său este Anticristul, el trebuie să se lupte cu decizia de a ucide copilul.
În acest remake înfiorător al filmului The Omen (Prevestirea), diplomatul american Robert Thorn (Liev Schreiber) înlocuiește propriul său copil născut mort cu un orfan pentru a-și cruța soția (Julia Stiles) care nu știe. Dar, după o serie de crime grotești și avertismente îngrozitoare, ei ajung la înfiorătoarea realizare că copilul lor este fiul lui Satana!