Carla
Carla Fracci a fost una dintre cele mai valoroase balerine ale secolului XX. Ea a știut cum să se împartă între rolul de mamă și cel de balerină.
Carla Fracci a fost una dintre cele mai valoroase balerine ale secolului XX. Ea a știut cum să se împartă între rolul de mamă și cel de balerină. Inspirat din autobiografia Carlei Fracci, Passo doppo passo împletește evenimentele din viața profesională - de la primele lecții în cadrul teatrului Scala, până la succesul internațional - cu viața personală, oferind un portret complex al acestei femei extraordinare. Povestea Carlei Fracci nu face abstracție de contextul istoric al societății italiene.