Legături încâlcite
Legături încâlcite urmărește povestea personajelor conectate în timp de muzică și o brățară fermecată. Allegra găsește această brățară și încearcă să schimbe relația Caterinei, mama ei, cu Cocó, bunica ei, pentru a-și împlini visul de a face parte din compania de teatru muzical Eleven O'Clock. Cu trecerea timpului, Allegra va afla că nu e singura călătoare în timp și că sunt mai mulți oameni conectați de brățară.
Marco își găsește un aliat nou și dezleagă misterul incendiului teatrului din 1994.