La Gita
Magalie, fiica unui cuplu de imigranți, nu poate merge într-o excursie cu școala și nici nu-i poate mărturisi dragostea lui Marco, colegul ei de clasă. Când lumea ei se prăbușește, în mod surprinzător, tot răul e spre bine.
La 14 ani, Magalie, fiica unui cuplu de imigranți din Senegal, născută și crescută în Italia, e pusă față în față cu misiunea dificilă de a-și găsi locul în lume. Când ratează șansa de a merge într-o excursie cu școala în străinătate, ocazia perfectă de a-i mărturisi dragostea colegului ei de clasă, acel loc în lume pare imposibil de obținut. Dar chiar așa să fie?