O planetă ostilă
Un tur de forță global filmat extraordinar, O planetă ostilă atrage atenția către grupuri de animale care s-au adaptat la cele mai vitrege condiții de evoluție. Prezentată de aventurierul și supraviețuitorul Bear Grylls, O planetă ostilă urmărește cele mai extreme medii pentru a dezvălui povești incredibile de supraviețuire ale animalelor pe această planetă în continuă schimbare și evoluție.