Raul Gardini
Aventura extraordinară a ambarcațiunii „Il Moro di Venezia” la Cupa Americii din 1992 este apogeul strălucitei cariere a lui Raul Gardini. Datorită acestei reușite Gardini a devenit celebru, inspirând milioane de italieni să viseze.