Becoming Karl Lagerfeld
În 1972, Karl Lagerfeld e un designer de serie în vârstă de 38 de ani, necunoscut publicului. Întâlnirea cu tânărul Jacques de Bascher, un dandy ambițios și seducător, schimbă totul. Karl este pregătit să se lanseze contra prietenului său, geniul haute couture Yves Saint Laurent și a nemaipomenitului său asociat, Pierre Bergé. Grandoare, orgolii, petreceri extravagante și o pasiune nimicitoare. Descoperă cum a devenit Karl Lagerfeld o legendă.
Karl Lagerfeld îl întâlnește pe Jacques de Bascher și preia frâiele casei de modă franceze Chloé.
Karl lucrează cu legendara Marlene Dietrich, iar Jacques devine periculos de apropiat de Yves.
Karl declară război casei Chloé și-l presează pe Jacques să aleagă între el și Yves.
Apare un nou val de designeri. Karl trebuie să aleagă între Jacques și ambiția lui istovitoare.