În căutarea lui Michael
În 1999, Michael a devenit cel mai tânăr britanic care a escaladat Everestul. Dar la trei ore după ce a ajuns în vârf, a dispărut și n-a mai fost găsit. După douăzeci și trei de ani, fratele lui, omul de afaceri Spencer, organizează o expediție de căutare a lui Michael. Echipa din care face parte Nims Purja, un alpinist care a escaladat 14 vârfuri de peste 8.000 m, se confruntă cu provocări extreme pe măsură ce vremea se înrăutățește. Atenție! Acest film conține scene care pot afecta emoțional.
În 1999, Michael Matthews a devenit cel mai tânăr britanic care a escaladat muntele Everest. Dar la trei ore după ce a ajuns în vârf, a dispărut și nu a mai fost găsit. În vârstă de zece ani când a dispărut Michael, fratele lui, omul de afaceri Spencer Matthews, nu reușește să se împace cu gândul că trupul fratelui nu a fost găsit. După douăzeci de ani, Spencer a primit o fotografie făcută pe munte, cu rămășițele unui alpinist care ar putea fi Michael. Spencer pleacă în Nepal și îl cooptează pe Nims Purja, un alpinist care a urcat pe 14 vârfuri de peste 8.000 m și care va conduce o echipă de căutare în „Zona Morții” de pe Everest, în încercarea de a-l găsi pe Michael. Odată ajunsă la o altitudine de peste 8000 m, echipa se bazează pe zece oameni echipați cu drone și având calitățile necesare pentru aceste înălțimi. Dar, pe măsură ce vremea se înrăutățește și timpul fiind împotriva lor, se confruntă cu o serie de dificultăți neașteptate.