Chris Hemsworth: Dincolo De Limite
Misiunea lui Chris este să trăiască mai mult și mai bine. Cu ajutorul unor cercetători de renume, va trece prin șase provocări spectaculoase în care își va testa la maximum corpul și mintea.
Misiunea lui Chris Hemsworth este să afle cum ar putea să trăiască mai mult și mai bine. Cu ajutorul unor experți de renume, al familiei și al prietenilor, pornește într-o serie de provocări în care își va depăși limitele și va împiedica apariția bolilor bătrâneții. În acest serial palpitant de la producătorul executiv Darren Aronofsky Chris descoperă capacitatea oamenilor de a rămâne în formă, mai sănătoși și mai fericiți pe toată durata vieții.
Chris învață să își stăpânească reacția la stres încercând să meargă pe o macara înfricoșătoare.
Un om. Patru zile. Zero mâncare. Postul negru îl poate face pe Chris să trăiască mai mult?
Chris a lucrat mereu la sănătatea corpului său. Acum, e vremea să-și pună creierul la încercare.