Cel mai prost zugrav
Donald Duck se vâră în miezul buclucului când se pune cu o albină pe nume Spike, care încearcă să polenizeze tapetul floral al acestuia. Când Donald o prinde pe Spike cu lipici pentru tapet, se iscă o încăierare între cei doi. Întregul plan are un efect contrar atunci când Spike reușește să scape și apelează la un întreg stup de albine prietene ca să o ajute să se răzbune.