John and Carolyn: Love, Beauty and Loss
Dragostea, ambiția și moștenirea se ciocnesc sub privirile necruțătoare ale publicului în relația dintre John F. Kennedy Jr. și Carolyn Bessette, care se încheie tragic în anii '90.