Doamne ferește! Scandalul care a doborât o dinastie
Un tânăr îngrijitor de piscină din Miami se trezește captiv într-o relație amoroasă de șapte ani cu o femeie fermecătoare mai în vârstă ca el și cu soțul acesteia, Jerry Falwell Jr., un loial susținător al lui Trump, de confesiune evanghelică. Tânărul devine din ce în ce mai prins în viața perfectă a cuplului Falwell.