Kriegerin
Marisa, o neonazistă germană în vârstă de 20 de ani, se confruntă cu propriile convingeri extremiste când se împrietenește cu un tânăr refugiat afgan. În timp ce pune la îndoială ideologia plină de ură a grupului ei, Marisa se luptă cu provocarea de a se elibera de extremism și de a îmbrățișa toleranța.