Jeder Schweigt Von Etwas Anderem
Fiecare familie are secrete, o parte întunecată de neatins. Pentru unii, secretele lor zac îngropate într-o țară care nici măcar nu mai există. Trei familii din cele aproximativ 250.000 de familii de prizonieri politici ai RDG se luptă cu întrebarea: în ce măsură vor să permită trecutului să pătrundă în prezentul lor?