Apartmentul 603: Moartea lui Ellen Greenberg
Ellen Greenberg a fost găsită moartă cu 20 de plăgi înjunghiate. Legistul din Philadelphia a declarat sinuciderea. În acest serial în trei părți, familia ei se luptă ca să afle adevărul.