Ripley se trezește din somnul criogenic după jumătate de secol, după ce a reușit să scape cu greu de dușmanul ei extraterestru, și află că va fi trimisă într-o colonie îndepărtată pentru a lupta împotriva unei invazii de xenomorfi.
Teroarea se prelungește în această continuare înfricoșătoare și apreciată de critici. Ripley (Sigourney Weaver), singura supraviețuitoare de pe nava Nostromo în urma confruntării cu monstruosul extraterestru, se întoarce pe Pământ, după ce a plutit în derivă prin spațiu timp de 57 de ani. Deși povestea ei e privită cu scepticism la început, ea acceptă să însoțească o echipă de pușcași marini coloniali înapoi pe LV-426. Și, de data asta, e război!