O echipă de cercetători aflată într-o expediție se trezește prinsă în lupta dezastruoasă dintre extratereștri și monștri predator. Oricare dintre specii ar câștiga, omenirea pierde.
Emblematicele creaturi din două dintre cele mai înfricoșătoare serii de filme luptă pentru supremație pe Pământ. Descoperirea unei piramide antice îngropate sub gheața Antarcticii atrage o echipă de cercetători și de aventurieri pe continentul înghețat. Ajunsă acolo, curiozitatea se transformă în teroare, căci două rase de extratereștri nimicitori se află în plin război, soarta omenirii atârnând de un fir de păr. Oricine ar câștiga… noi pierdem.