Copiii domnişoarei Peregrine: Între două lumi
De la regizorul vizionar, Tim Burton, o aventură fantastică de o imaginație sălbatică, despre o lume secretă pentru copii cu puteri neobișnuite.
De la regizorul Tim Burton, o aventură fantastică, extrem de imaginativă. Când Jake dezvăluie un mister din realități și timpuri paralele, el descoperă o lume secretă pentru copii cu puteri neobișnuite, inclusiv Emma care levitează, Olive cea pirocinetică și Millard cel invizibil. Dar pericolul apare curând și copiii trebuie să se unească pentru a proteja o lume la fel de extraordinară ca și ei.