Aeroportul Internațional Dubai
Privește în interior pentru a vedea cei 90.000 de angajați responsabili pentru peste 70 de milioane de pasageri pe 350.000 de zboruri pe an, în timp ce aceștia abordează contrabandiștii ilegali, pasagerii furioși și proiectele uriașe de inginerie.
Aeroportul Internațional Dubai merge în culisele unuia dintre aeroporturile cu cea mai rapidă creștere din lume. Faceți cunoștință cu unii dintre cei 60.000 de angajați care lucrează 24/7 pentru a menține peste un milion de pasageri în mișcare în fiecare săptămână, oferind în același timp planuri de expansiune ambițioase.