Cioburile
În Los Angelesul anilor ’80, tânărul scriitor aspirant Bret și cercul său exclusivist de colegi de la un liceu de elită își explorează identitatea, dorința și obsesia, în timp ce sosirea unui nou elev carismatic coincide cu teroarea instaurată de un criminal în serie.
Bazat pe celebrul roman bestseller, serialul dramă seducător „Cioburile” are acțiunea plasată în vibrantul Los Angeles al anilor '80. Bret, un adolescent scriitor în devenire, elev la o școală de elită, și anturajul său plin de farmec explorează identitatea, sexul, gelozia, obsesia și pericolele care pândesc sub aparențele adolescenței americane. Lumea lor privilegiată, plină de opulență și petreceri, începe să se destrame odată cu sosirea lui Robert Mallory, un elev nou, misterios și carismatic. Apariția lui coincide cu teroarea instaurată de Mreajă, un ucigaș în serie care vânează adolescenți prin oraș.