O viață ascunsă
Vizionarul scenarist și regizor Terrence Malick ne prezintă această poveste având la bază evenimente reale despre un erou necunoscut, Franz Jägerstätter, care a refuzat să lupte pentru naziști în cel de-al Doilea Război Mondial.
Vizionarul scenarist și regizor Terrence Malick ne prezintă această poveste nemuritoare având la bază evenimente reale despre un erou necunoscut, Franz Jägerstätter, (interpretat de August Diehl) care a refuzat să lupte pentru naziști în cel de-al Doilea Război Mondial. Pornind de la scrisorile autentice trimise de către fermierul austriac către soția sa, Fani (Valerie Pachner), în timp ce Franz era în închisoare, filmul urmărește odiseea extraordinară, plină de iubire și de sacrificiu, a familiei. După ce a fost ținut luni întregi departe de soție și de fetele lui în timpul serviciului militar obligatoriu pentru armata germană, lui Franz i se permite să se întoarcă la liniștita lui casă țărănească, situată într-o provincie austriacă. Dar când războiul se declanșează pe neașteptate, Franz este chemat la luptă, și, în calitate de soldat, să depună un jurământ de credință față de Hitler și cel de-al Treilea Reich.