Animație, De dragoste
Rivalul lui Mickey, Mortimer, tânjește după afecțiunea lui Minnie într-o plimbare de după-amiază. În timp ce îi face curte lui Minnie, el îi joacă tot felul de farse lui Mickey și până și mașina lui îi amenință mașina lui Mickey.