Maria And Her Shadow
După o hemoragie cerebrală în ringul de box, Maria își revine miraculos. Dar adevărata ei luptă începe când încearcă să se întoarcă în ring. Luptându-se cu Federația Suedeză de Box, cu mama ei îngrijorată și cu obstacole misterioase la fiecare pas, cea mai bună boxeră din lume luptă pentru dreptul ei de a concura.