Kaizen
Inoxtag visează să devină alpinist și să escaladeze Everestul în doar un an. Dar el este un youtuber de 21 de ani care nu este deloc atletic. Kaizen prezintă călătoria lui, modul în care și-a schimbat viața pe parcursul unui an pentru a-și îndeplini acest vis. Pregătiți-vă pentru un documentar inspirat, amuzant și emoționant despre o aventură extraordinară.