Renăscut din cenușă
Povestea eroului popular din epoca marii crize economice, Jim Braddock, care l-a învins pe campionul de categorie grea Max Baer într-un meci de 15 runde în 1935.
Russell Crowe și Renee Zellweger, câștigători ai premiilor Oscar, joacă împreună în această poveste adevărată, triumfătoare și plină de inspirație. Într-o epocă în care America avea nevoie de un campion, a apărut un erou neobișnuit care a dovedit cât de mult poate lupta un bărbat pentru a obține o a doua șansă pentru el și familia sa. Ajuns brusc în lumina reflectoarelor, boxerul Jim Braddock va învinge șansele potrivnice și va uimi lumea cu una dintre cele mai bune reveniri din istorie. Motivat de iubirea pentru familie, el și-a adunat întreaga voință și a transformat un vis imposibil în realitate.