Eric Dane: Viața, durerea și curajul – Ediția specială cu Diane Sawyer
Eric Dane, starul iubit din „Anatomia lui Grey” și „Euforia”, a încetat din viață după o luptă crâncenă cu SLA. În 2025, Dane i-a acordat un interviu în premieră lui Diane Sawyer, vorbind despre diagnostic. Carismaticul actor a făcut mărturisiri despre sănătatea, familia și cariera sa.
Îl comemorăm pe îndrăgitul actor Eric Dane după moartea sa în urma unei lupte crâncene cu SLA și revedem un interviu memorabil cu Diane Sawyer. Aici, Dane a vorbit pentru prima dată despre diagnosticul său, rememorând momentul aflării veștii, simptomele și cum boala i-a modelat viitorul. El își amintește și de primele roluri, de suișurile și de coborâșurile din „Anatomia lui Grey”, de prietenia cu Ellen Pompeo și de sursele sale de bucurie. Se alătură discuției și medicul său, dr. Merit Cudkowicz, o expertă de top în SLA și director executiv la Massachusetts General Brigham Neuroscience Institute. Împreună, ei abordează dificultățile de diagnosticare, creșterea numărului de cazuri și speranțele aduse de noile cercetări. Episodul analizează și impactul de durată al provocării virale „Ice Bucket Challenge” din 2014 asupra luptei împotriva SLA.