Antologia trupei The Beatles
„Antologia trupei The Beatles” este un serial documentar emblematic al Apple Corps, care explorează epoca în care a performat cea mai influentă și iubită trupă din toate timpurile. E o poveste spusă chiar de trupa The Beatles. Refăcută cu măiestrie de Park Road Post, condusă de Peter Jackson, și extinsă de la opt la nouă episoade, seria oferă o perspectivă intimă și fără precedent asupra legendarei trupe și a modului în care a funcționat.
„Antologia trupei The Beatles” este un serial documentar emblematic al Apple Corps, care explorează epoca în care a performat cea mai influentă și iubită trupă din toate timpurile. E o poveste spusă chiar de trupa The Beatles. Ea a fost refăcută cu măiestrie de Park Road Post, condusă de Peter Jackson, și extinsă de la opt la nouă episoade. Conține imagini inedite cu Paul McCartney, George Harrison și Ringo Starr din timpul realizării seriei originale din anii '90 și a proiectului muzical asociat. Această serie captivantă surprinde parcursul trupei, de la începuturile pline de provocări, până la fenomenul Beatlemania și faima globală. John Lennon, Paul McCartney, George Harrison și Ringo Starr ne invită să retrăim alături de ei urcușurile și coborâșurile, răsturnările de situație și momentele neașteptate apărute timp de opt ani.
Vezi cum au început John, Paul, George și Ringo în Liverpool, până au scos primul lor hit.
Trupa The Beatles începe ascensiunea în topuri și pornește spre cucerirea lumii.
Trupa The Beatles ajunge în SUA și doboară recorduri cu apariția la „The Ed Sullivan Show”.
Isteria Beatles se răspândește în lume și artiștii au multe întâlniri cu presa și fanii.
Concertul de pe Shea Stadium doboară recorduri. Urmează un ultim turneu, în Filipine.
Deși se vorbește despre declin, The Beatles înregistrează în 1967 unele dintre cele mai mari hituri.
Un salt către meditația transcendentală duce la crearea albumului „The White Album”.