Speranţa regăsirii
Atunci când artistul Colin descoperă că logodnica sa Vera, iubirea vieții lui, vrea să se mărite cu un alt bărbat, își ia tălpășița în America, în amorțitul orășel Hope din New England, pentru a se îngropa în arta sa și a-și liniști psihicul tulburat.
„Speranța regăsirii” este o fermecătoare comedie romantică, având în rolurile principale pe Colin Firth, Heather Graham și Minnie Driver. Atunci când artistul Colin (Firth) descoperă că logodnica și iubirea vieții lui, Vera (Driver), o femeie sexy și sofisticată, vrea să se mărite cu un alt bărbat, se refugiază în America, în amorțitul orășel Hope din New England, pentru a se îngropa în arta sa și a-și liniști psihicul tulburat. În scurt timp, găsește mai mult decât un umăr pe care să plângă, atunci când o întâlnește pe Mandy (Graham), o femeie frumoasă și liberă în spirit, care îi cucerește inima - până când Vera își face apariția pe neașteptate, cu surpriza vieții lui Colin. „Speranța regăsirii” este o comedie delicioasă și antrenantă, despre cum poate fi găsită fericirea atunci când te aștepți cel mai puțin.