Familia Stone
„Familia Stone” este o poveste comică despre adunarea anuală de vacanță a unei familii din New England, familia Stone. Fiul cel mare își aduce iubita acasă pentru a-i cunoaște părinții, frații și surorile. Boemii Stone își întâmpină musafira – o newyorkeză puternică și autoritară – cu un amestec de stângăcie, confuzie și ostilitate. Înainte ca vacanța să se încheie, relațiile se vor destrăma în timp ce se formează altele noi, secretele vor fi dezvăluite, iar familia Stone se va reuni prin capacitatea sa extraordinară de a iubi.