Cucerirea planetei maimuţelor
Un cimpanzeu vorbitor din viitorul îndepărtat își conduce colegii maimuțe într-o revoluție împotriva oamenilor tiranici care l-au înrobit.
În viitorul apropiat, maimuțele domestice au înlocuit animalele de companie și servitorii personali - până în momentul în care maltratarea lor continuă o determină pe o primată avansată (Roddy McDowell) să pornească o revoltă îndrăzneață care ar putea schimba pentru totdeauna rolurile oamenilor și ale maimuțelor!