French Roast
Când trebuie să achite nota la un restaurant parizian șic, un om de afaceri scorțos constată îngrozit că și-a uitat portofelul. Cum va plăti?
La o terasă șic din Paris, un afacerist scorțos îngheață când vine nota de plată: și-a uitat portofelul. Ce se face acum?