The Kiosk
"Olga are de ani buni un mic chioșc de cartier. Zilele ei se scurg la fel: vinde ziare, dulciuri și țigări clienților fideli. Dar viața ei e orice, numai obișnuită nu. Pasionată de dulciuri și plictisită de monotonie, s-a rotunjit atât de tare, încât nu mai încape pe ușa propriului chioșc. Este, la propriu, „blocată” înăuntru.
Ca să evadeze din universul ei mărunt, Olga se cufundă în pauze în paginile revistelor de călătorii. Visează la țări îndepărtate, la aventuri și la o viață dincolo de pereții chioșcului. Dar visurile îi rămân de neatins, până când un incident absurd o aruncă, la propriu, afară din mediul ei familiar.
Spusă fără cuvinte, povestea din „The Kiosk” este plină de umor și contemplativă. Explorează sentimentul de a fi prizonier în rutină și curajul necesar pentru a te elibera. Cu un stil de animație jucăuș, ce îmbină colajul și acuarela, Melece transmite un mesaj subtil, dar puternic: uneori, e nevoie doar de un mic imbold pentru a face primul pas spre libertate."