I Superbiker 3 - Day of Reckoning
Campionul en-titre Tommy Hill se confruntă cu o concurență acerbă în lupta pentru apărarea titlului. Fostul star MotoGP Shane „Shakey” Byrne, australianul Josh Brookes și britanicul în ascensiune Alex Lowes îi suflă în ceafă într-un sezon cu miză uriașă.