Circuito Di Pescara: Acerbo Cup
The Coppa Acerbo: înființat în 1924, această legendară cursă auto a atras campioni și producători de top, devenind un simbol al vitezei, al pericolului și al momentelor istorice. De la Nuvolari la Fangio, este comemorat într-un documentar care îi surprinde esența în interviuri și imagini vechi.