Supraviețuitor în Al Doilea Război Mondial
Expertul în supraviețuire Hazen Audel călătorește în jurul lumii pentru a reconstitui unele dintre cele mai extraordinare povești de supraviețuire în condiții extreme din timpul celui de-al Doilea Război Mondial.
Călătoria de supraviețuire a 11 soldați americani fugiți dintr-un lagăr de prizonieri din Filipine.
Călătoria a patru piloți americani care au aterizat forțat într-o zonă izolată din Australia.
Povestea celor 43 de zile de supraviețuire a unui ofițer naval naufragiat în Insulele Solomon.
Povestea unui prizonier de război evadat, care a reușit să scape de naziști pe insula ocupată Creta.
Evadarea a 10 prizonieri dintr-un lagăr de muncă japonez din Thailanda, în Al Doilea Război Mondial.
Evadarea la limită a comandoului norvegian care a dejucat planul lui Hitler de a crea bomba atomică.