j-hope IN THE BOX
Sunt SPERANȚA ta. Ești SPERANȚA mea. Sunt j-hope. Surprindem viața de zi cu zi a artistului j-hope vreme de 200 de zile, de la producția albumului „Jack In The Box” și petrecerea de lansare până la pregătirile pentru Lollapalooza și apariția pe scenă.